KATEGORIE

wtorek, 11 maja 2010

Przegląd Blogosfery

Postanowiłem zrobić krótki przegląd polskich blogów. Nie będzie to nic na dużą skalę, nie mam zamiaru też bawić się w krytyka. Nie mam zamiaru też próbować być obiektywnym. Będzie to tylko i wyłącznie moje zdanie na temat tego, co warto przeczytać, a co nie warto.


Nie wiem czy autor tego wpisu ma zamiar się komuś podlizać, czy też może kogoś obrazić. Swoją drogą jest to wyjątkowo nieudolna próba przekonania tylko chyba samego siebie do własnych racji.

"Bronisław Komorowski – Taki jestem"

Krytyka Komorowskiego z którą trudno się nie zgodzić. Niestety nie jest do dobry kandydat na prezydenta, ale według mnie i o niebo lepszy od kopii zapasowej byłego prezydenta.

"Egzorcyzmy czas zacząć"

Bardzo celnie o egzorcyzmach.


Znowu trochę o Kaczyńskim. Nawet ciekawe.


Dosyć celna uwaga o kobietach w tej kampanii wyborczej.


Miło jest przeczytać coś nie naładowanego przesadnym ładunkiem emocjonalnym i traktujące o wyborach. Szczerze polecam ten krótki tekst.

Brak komentarzy: